Pytania i odpowiedzi

Rezerwacja i pobyt

Jak można dokonać rezerwacji?
Rezerwacji dokonać mogą Państwo telefonicznie pod numerem +4858 553 0851, bądź też elektronicznie, wysyłając email na adres willazlotaplazapl
Na jak długo można wynająć pokój?
Zapraszamy zarówno na jedną dobę jak i na kilka dni czy tygodni. Ceny dla dłuższych pobytów są zawsze negocjowalne, dzięki temu im dłuższy czas pobytu tym taniej kosztuje nocleg.
Czy należy dokonać wpłaty zaliczki?
Wymagamy zaliczek dla rezerwacji dłuższych niż jedna doba w wysokości około 10% kosztów pobytu, płatne przelewem na konto.
Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14 i kończy o 10 w dniu wyjazdu. Możemy także indywidualnie dostosować czas przyjazdu i wyjazdu
Czy można przedłużać pobyt?
Jesteście Państwo zawsze mile widziani. Jeśli tylko pokój będzie wolny lub będziemy mogli zaproponować inny - z przyjemnością przedłużymy Państwa pobyt o kolejne dni.
Czy zapewniają Państwo transfer z lotniska / dworca ?
Nie. Zawsze chętnie doradzimy jak do nas dotrzeć środkami komunikacji miejskiej lub zadbamy o zamówienie taksówki, by odebrała Państwa z lotniska / dworca na Państwa koszt.
Czy akceptują Państwo zwierzęta domowe?
Jesteśmy otwarci na wszelkich czworonożnych pupilów przy pobytach powyżej tygodnia
Czy w cenie noclegu wliczone jest śniadanie?
Istnieje mozliwość zamówienia śniadań i obiadokolacji(catering). W naszych studiach są aneksy kuchenne. Dodatkowo, w najbliższym otoczeniu Złotej Plaży jest wiele punktów gastronomicznych i restauracji.
Czy Willa Złota Plaża posiada własny parking?
Tak. Na terenie posesji mamy własne miejsca parkingowe. Koszt parkowania to 10zł za dobę.

Wyposażenie pokoi

Jak wyposażone są pokoje?
Oferujemy 2 standardy pokoi. Dwu- trzy- i czteroosobowe pokoje z łazienkami i TV oraz  studia 4-5 osobowe składające się z salonu z aneksem kuchennym, łazienki i dwóch sypialni.
Czy w pokojach jest dostępny Internet?
Tak, Gratis. Łącze sieciowe WiFi. Hasło dostępu do sieci można otrzymać od obsługi.
Czy jest możliwość zamówienia łóżeczka i wanienki dla dziecka? 
Proszę poinformować nas o takiej potrzebie podczas rezerwacji - postaramy się zapewnić dziecku i Państwu komfortowy pobyt.

Płatności

Kiedy dokonuje się płatności za pobyt?
Płatności dokonują Państwo z góry za umówiony czas pobytu z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej zaliczki.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Przyjmujemy płatności gotówką, a w przypadku zaliczek i przedpłat za cały pobyt oraz rozliczeń z firmami - również przelewem na konto.
Czy można otrzymać rachunek za pobyt?
Tak. Wystawiamy faktury VAT za pobyt.