Rezerwacji dokonać mogą Państwo telefonicznie pod numerem +48 58 553 0851, bądź emailem na adres willa(@)zlotaplaza.pl
Na jak długo można wynająć pokój?
Zapraszamy zarówno na jedną dobę jak i na kilka dni czy tygodni. Ceny dla dłuższych pobytów są zawsze negocjowalne, dzięki temu im dłuższy czas pobytu tym taniej kosztuje nocleg.
Czy należy dokonać wpłaty zaliczki?
Dla rezerwacji dłuższych niż jedna doba wymagamy wpłaty zadatku w wysokości około 10% kosztów pobytu, płatne przelewem na konto.
Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14 i kończy o 10 w dniu wyjazdu. Możemy także indywidualnie dostosować czas przyjazdu i wyjazdu
Czy można przedłużać pobyt?
Jesteście Państwo zawsze mile widziani. Jeśli tylko pokój będzie wolny lub będziemy mogli zaproponować inny – z przyjemnością przedłużymy Państwa pobyt o kolejne dni.
Czy zapewniają Państwo transfer z lotniska / dworca ?
Nie. Zawsze chętnie doradzimy jak do nas dotrzeć środkami komunikacji miejskiej lub zadbamy o zamówienie taksówki, by odebrała Państwa z lotniska / dworca na Państwa koszt.
Czy akceptują Państwo zwierzęta domowe?
Jesteśmy otwarci na wszelkich czworonożnych pupilów przy pobytach powyżej tygodnia
Czy w cenie noclegu wliczone jest śniadanie?
Istnieje możliwość zamówienia śniadań i obiadokolacji(catering). W naszych studiach są aneksy kuchenne. Dodatkowo, w najbliższym otoczeniu Złotej Plaży jest wiele punktów gastronomicznych i restauracji.
Czy Willa Złota Plaża posiada własny parking?
Tak. Na terenie posesji mamy własne miejsca parkingowe. Koszt parkowania to 10zł za dobę.
Wyposażenie pokoi
Jak wyposażone są pokoje?
Oferujemy 2 standardy pokoi. Dwu- trzy- i czteroosobowe pokoje z łazienkami i TV oraz studia 4-5 osobowe składające się z salonu z aneksem kuchennym, łazienki i dwóch sypialni.
Czy w pokojach jest dostępny Internet?
Tak, Gratis. Łącze sieciowe WiFi. Hasło dostępu do sieci można otrzymać od obsługi.
Czy jest możliwość zamówienia łóżeczka i wanienki dla dziecka?
Proszę poinformować nas o takiej potrzebie podczas rezerwacji – postaramy się zapewnić dziecku i Państwu komfortowy pobyt.
Płatności
Kiedy dokonuje się płatności za pobyt?
Płatności dokonują Państwo z góry za umówiony czas pobytu z uwzględnieniem wcześniej wpłaconego zadatku.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Przyjmujemy płatności gotówką, a w przypadku zadatków i przedpłat za cały pobyt oraz rozliczeń z firmami – również przelewem na konto.
Czy można otrzymać rachunek za pobyt?
Tak. Wystawiamy faktury VAT za pobyt.
Niniejszy serwis używa plików cookies wyłącznie w zakresie niezbędnym dla poprawnego działania. Przekazane nam dobrowolnie dane używamy jedynie w zakresie niezbędnym do realizacji usługi zakwaterowania oraz w księgowym. Nie zbieramy i nie przechowujemy danych dla prowadzenia zautomatyzowanych działań marketingowych. Rozumiem i akceptujęPolityka prywatności i GDPR
Polityka Prywatności i Cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.